speaker-photo

Cezary Kaźmierczak

W latach 80. podziemny wydawca i konspirator, odznaczony przez Prezydenta Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski. Autor licznych artykułów dotyczących Polski, publikowanych w prasie podziemnej oraz na Zachodzie. Laureat Nagrody SDP im. Po Prostu za redagowanie pisma Metrum.

W latach 1989-1996 w USA, gdzie był m.in. redaktorem naczelnym polonijnego Dziennika Chicagowskiego, Kuriera, a następnie pracował w agencji marketingowej.

Po powrocie do Polski dyrektor sprzedaży Radia RMF FM, następnie założył firmę szkoleniową Midwest ITSE (1997), a w 2000 roku agencję MMT Management. Przez kilka lat osobiście przeprowadził setki szkoleń z zakresu sprzedaży, zarządzania sprzedażą oraz komunikacji.

W latach 2005 - 2014 roku Członek Zarządu Centrum im. Adama Smitha.

Od 2010 roku Prezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców oraz od 2019 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej Warsaw Enterprise Institute. Od 2018 roku Wiceprzewodniczący Rady Dialogu Społecznego.

PIĄTEK 16.30

1 NASZ CZAS

Biznes polski oraz biznes ukraiński - efekt synergii czy gra o sumie zerowej?

<strong>Dariusz Szymczycha, </strong><strong>Cezary Kaźmierczak, </strong><strong>Jadwiga Emilewicz, Adam Eberhardt, mod.Mikołaj Zacny</strong> <p style="font-weight: 400">O gospodarczych relacjach polsko-ukraińskich powiedziano w ostatnich miesiącach bardzo wiele. Występujące na wielu płaszczyznach zacieśnienie więzi między obydwoma naszymi narodami znalazło swoje odzwierciedlenie także w zwiększonej liczbie interakcji między polskim i ukraińskim biznesem. Niektórzy wskazują tutaj na zagrożenie, jakie niesie z sobą napływ tańszych i konkurencyjnych ukraińskich produktów, inni z kolei skłonni są widzieć w ukraińskim rynku cennego partnera, z którym współpraca może przede wszystkim opłacić się obydwu stronom. Jak jest naprawdę? Gdzie i jak możemy współpracować a gdzie nieunikniona jest rywalizacja?</p>